Иако оловните батерии се вообичаен извор на енергија за вилушкари веќе неколку години, Toyota Material Handling беше пионер во употребата на литиум-јонски батерии како опција уште во 2013. Оттогаш, таа брзо стана примарен извор на енергија за вилушкари . И литиум-јонските и водородните извори на енергија им помагаат на компаниите да ги постигнат своите цели за одржливост, бидејќи тие користат помалку енергија од традиционалните оловни батерии.
Изборот на вистинската енергетска опција за вашата флота на вилушкари зависи од вашите деловни приоритети. Табелата подолу ги споредува некои од најчестите опции:
Време за целосно полнење: 80 мин
Инфраструктура за полнење: Нема, наплатува на вашата електрична мрежа
Одржување: Нема
Работен циклус: 5.000 циклуси на полнење
Емисии: Нема (во комбинација со зелена електрична енергија)
Достапност: целосен електричен опсег
Време за целосно полнење: 3 мин
Инфраструктура за полнење: бензинска станица и опционален електролизер
Одржување: минимално
Животен циклус: 10 години
Емисии: Нема (во комбинација со зелен водород)
Достапност: 90% од електричниот опсег
Време за целосно полнење: 8-12 часа
Инфраструктура за полнење: Одделна просторија за полнење
Одржување: Интензивно: редовно надополнување со вода
Животен циклус: 1.500 циклуси на полнење
Емисии: Хемикалии при полнење
Достапност: целосен електричен опсег
Литиум-јон е најефикасното енергетско решение на располагање. Високо прилагоден и за еднократни и за повеќекратни средини, полесно и побрзо се полни од оловната киселина и овозможува можност за полнење. Ова ја елиминира потребата од менување на батериите во текот на денот, максимизирајќи ги севкупните стапки на продуктивност на вилушкарот.
Нудиме сопствени литиум-јонски батерии, со различни капацитети низ целиот опсег. Во зависност од вашите потреби, стапки на искористеност, апликација и енергетската инфраструктура, ја поклопуваме вистинската батерија со вистинскиот полнач. Сите наши паметни полначи имаат ограничувања за динамичка моќност, што го управува нивното целокупно користење на енергија, избегнувајќи ги скапите „врвови“ на побарувачката. Кога се полнат неколку вилушкари истовремено, полначите ќе испратат најмногу енергија до вилушкарот што има најниска батерија. Ова го скратува времето на полнење и ја подобрува енергетската ефикасност на процесот до 15%.
Литиум-јонот е безбеден, ефикасен и сигурен. Некои од придобивките вклучуваат:
Дознајте повеќе за литиум-јонските батерии за вашиот вилушкар>>
Ако управувате со тешки апликации или интензивна работа со повеќе смени каде што често полнење не е можно, горивни ќелии се вистинскиот начин. Полнењето гориво и полнењето е лесно и брзо за вилушкарите со погон на горивни ќелии, а истовремено го намалуваат влијанието на CO2.
Горивните ќелии генерираат електрична енергија кога водородот се среќава со кислородот во процесот на електролиза, придвижувајќи го електричниот мотор и генерирајќи вода како отпаден производ. Водородот направен со обновлива енергија е целосно без јаглерод. Кога се претвора во електрична енергија, единствената емисија е дестилирана вода. Водородот може лесно да се складира и транспортира, овозможувајќи обновливите извори на енергија да се искористат до својот полн потенцијал.
Горивните ќелии се корисни за сложени, големи флоти со повеќекратни смени каде што е потребна размена на батерии. Некои придобивки:
Иако оловните батерии имаат најниска почетна цена, тие бараат редовно одржување за да останат во максимална состојба. Батериите бараат посебна просторија за полнење и потребни се 8-12 часа за целосно полнење. Батеријата исто така бара редовно полнење вода. Оловната киселина има 1.500 циклуси на полнење и овие батерии најдобро се полнат кога се околу 20%.
Lead-acid is great for a simplistic logistics process with circular economy principles.
Оловната киселина е одлична за поедноставен логистички процес со принципи на кружна економија.
Вилушкар со мотор со внатрешно согорување има пониска почетна цена во споредба со електричен вилушкар. Вилушкарите со моторен погон се погодни за апликации на отворено и работат добро при неповолни временски услови како дожд. За да се користи внатре, вашата работа бара доволен систем за вентилација во работната средина за справување со емисиите на издувните гасови. Моторите со внатрешно согорување не бараат никакво време за полнење и лесно и брзо се полнат гориво доколку е достапна инфраструктурата за полнење гориво.
Контратег вилушкарите на внатрешно согорување на Toyota ги надминува најновите европски регулативи за емисии на фаза V и е достапна со две различни опции за гориво: дизел и ТНГ, со капацитет на подигање до осум тони.
Идеални за задачи на отворено, моторите со внатрешно согорување нудат неколку предности:
Дали го најдовте вистинското енергетско решение за вас? Сега ајде да го усогласиме со моделот на вилушкар погоден за вашиот бизнис. Еве четири вообичаени типови возила за да ви помогнат да започнете со вашиот избор.
Високо енергетски ефикасен
Лесен за маневрирање
Идеален за затворени простори
Препораки:
Toyota BT Levio LWI160 е магацински електричен вилушкар, идеален за работа во затворени простори како што се продажни места, продавници и супермаркети.
Препораки:
Нашиот опсег на камиони со дофат е широк и може да поддржи многу различни апликации: внатрешен, надворешен и во затворен простор.
Препораки:
Моделите Traigo 48 се многу енергетски ефикасни, доаѓаат со одлична прегледност на сите страни и високи перформанси на кревање и возење.
Препораки:
Палетата Tonero од 1,5 до 8,0 тони доаѓа со моќни и сигурни индустриски мотори на Toyota кои обезбедуваат неспоредлива моќ и стабилност.
Литиум-јонските батерии претставуваат нови можности за пофлексибилно полнење. За разлика од алтернативите на батериите со оловна киселина, фреквенцијата на полнење не влијае на животниот век на литиум-јоните. Всушност, приспособното полнење активно се поттикнува за да се задржи времето на работа. Користејќи го I_Site Explorer, можно е да ги следите нивоата на полнење на батеријата и да се осигурате дека тие се секогаш наполнети до оптимално ниво. Полнењето на камион додека е во мирување ќе ви овозможи да користите помалку батерии и ќе го минимизирате ризикот од непланирано застој.
Визијата на нашата компанија е нула муда (што значи нула отпад) во сè што правиме. Тоа се покажува и во нашиот енергетски пристап. Се обврзавме да бидеме без јаглерод до 2030 година во рамките на нашите сопствени операции.
За да го постигнеме ова ветување, поставивме енергетска политика заснована на 3 столба и цели за 2030 година
Од август 2019 година, Toyota Material Handling Sweden е препознаена како наша прва фабрика без јаглерод, која емитува нула CO2 и користи само зелена електрична енергија, централно греење и течен биогас.
Прочитајте повеќе за пристапот за одржливост на Toyota Material Handling во Европа>>