Треба да знаете:
Се подразбира дека капацитетот на подигање на вашиот вилушкар треба да ја надмине максималната тежина на вашиот товар. Но, не можете само да ја проверите оваа бројка и да продолжите понатаму.
Вистинскиот капацитет на подигање на вашиот контратег вилушкар, во специфичните услови во кои се користи, се нарекува преостанат капацитет. Ова може да зависи од мноштво фактори: како и од тежината на товарот, тука се и големината и обликот на товарот, распределбата на тежината во товарот, висината на просторот за складирање и сите потребни додатоци за вилушкарот.
Колку повеќе тие влијаат на центарот на гравитација, толку помалку преостанатиот капацитет ќе има вашиот контратег вилушкар. Неопходно е да се пресмета капацитетот што навистина ви треба пред да купите вилушкар.
Треба да знаете:
Еден од вашите најголеми избори е дали ќе се одлучите за електричен вилушкар (EC) или вилушкар со мотор со внатрешно согорување (IC). Дефинирањето како ќе се користи вилушкарот ќе ви помогне да ја донесете вистинската одлука. Размислете колку смени работите, колку часови по смена ќе работи вилушкарот и колку време дозволува тоа.
Електричните вилушкари имаат помалку подвижни делови, што значи помал ризик од проблеми и непланирана работа. Во однос на трошоците за сопственост, повисоките почетни трошоци за електричен вилушкар се балансираат со пониски трошоци за гориво и намалени трошоци за одржување. Капацитетот на батериите на електричните вилушкари неодамна се појави со скокови и граници - но сепак треба да бидете сигурни дека вашиот распоред дозволува време за полнење и/или замена на батериите.
Спротивно на тоа, вилушкарите со внатрешно согорување не бараат време за полнење и брзо се полнат со гориво штом ќе се постави инфраструктурата. IC-моторите се достапни со две различни опции за гориво, дизел и ТНГ, прилагодени за различни околини за користење – што води кон…
Треба да знаете:
Контратег вилушкари со мотор со внатрешно согорување (IC) ќе се истакне на отворено, дури и при тешки временски услови. Сепак, употребата во затворен простор е строго ограничена. Тоа се разликува од земја до земја, но често вилушкарите со дизел мотор не можат легално да се користат внатре, а вилушкарите со погон на ТНГ може да се користат само ако има доволен систем за вентилација за да се грижи за емисиите на издувните гасови. На вилушкарите со дизел ќе им биде потребна наменска станица за полнење, додека ТНГ мора да се складира во безбедна надворешна област.
Електричните вилушкари може да се користат внатре или на отворено - иако при ниски температури, вилушкарите на батерии со оловна киселина нема да работат со полн капацитет. Ним им треба и посебна просторија за полнење. Вилушкарите кои се напојуваат со литиум јонски батерии се алтернатива што може да се полнат насекаде, не бараат одржување на батериите и работат добро во разладени области.
Треба да знаете:
Електрични противтежани вилушкари се достапни со три или четири тркала, кои се погодни за различни типови на работен простор. Ако просторот е тесен, треба да се обратите за вилушкари со три тркала. Ако работите на отворено на нерамни подови, вилушкарот со четири тркала нуди подобра стабилност.
Некои вилушкари се дизајнирани специјално за објекти со тесни патеки. Тие имаат компактна шасија што овозможува потесен радиус на вртење. Можете да го проверите кругот на вртење на вилушкарот на неговиот лист со податоци; за вилушкарите на Тојота, овие може да се преземат од страницата со производи на вилушкари.
Треба да знаете:
Времето на возачите, како и вашите пари, се во прашање кога купувате вилушкар CB. На пример, гумите на вилушкарот треба да одговараат на подот каде што работи, и на сите нерамнини или препреки што му се потребни за да се движи. Ако има падини или рампи на кои вилушкарот треба да се искачи, погрижете се вилушкарот што ќе го купите да има соодветно оценување.
Ако вилушкарот работи на отворено, ќе треба да има кабина, што ќе му даде добра работна средина на возачот. За работа во затворен простор, кабината не е неопходна, но може да ја подобри работната средина на возачот со намалување на бучавата.
Искуството на возачот е местото каде што електричните вилушкари доаѓаат сами. Тие не испуштаат испарувања и генерално не се толку бучни. Тие се избор број еден за внатрешни работи, но можат да работат и надвор во различни временски услови. Се разбира, внатре може да се користи вилушкар со противбаланс на ТНГ доколку имате правилна вентилација, како што споменавме претходно. Кога купувате нов CB со мотор, треба да бидете сигурни дека вилушкарот е во согласност со фаза V. Целта на Фазата V е да се намалат емисиите од моторите со согорување со намалување на границата на нивоата на издувни гасови кај моторите со дизел и бензин (ТНГ).
Се надеваме дека овој водич ви даде поголемо разбирање за тоа што треба да земете во предвид кога купувате контратег вилушкар. Подолу опишавме четири вообичаени типови на апликации и ги усогласивме со препорачаниот модел на вилушкар, за да ви помогнеме при изборот. Постојат контратег вилушкари со сличен капацитет на подигање и во опсегот на електричен погон и во опсегот на мотор, ако се навалувате кон еден извор на енергија повеќе од другиот.
- Тесен простор
- Парен под
- Лесни до умерени оптоварувања
Препорака:
Компактниот модел со три тркала Traigo24 и Traigo48 нуди агилност за лесно транспортирање на товари во густи области.
- Умерен простор
- Парен под
- Умерени оптоварувања
Препорака:
Моделот со 4 тркала Traigo48 ви нуди стабилност и можност за подигнување на потешки товари до големи висини.
- Умерен простор
- Нерамен под
- Тешки товари
Препорака:
Моделот Traigo80 и Tonero LPG ви нуди стабилност на нерамни подови и агилност за лесно транспортирање на товари внатре и надвор.
- Широк простор
- Нерамен под
- Тешки товари
Препорака:
Моделот Traigo80 со висока тонажа и Tonero ви нуди стабилност на нерамни подови и можност за подигнување на потешки товари до поголеми висини.