Автоматизацијата го оптимизира протокот на стоки, додека ги минимизира штетите, времето и цената. Работниците стануваат достапни за справување со посложени задачи наместо повторливи процеси. Автоматското управување со палети, исто така, бара помалку одржување и енергија и придонесува за продуктивноста и безбедноста, постигнувајќи поврат на инвестицијата во рок од 2 години.
Автоматските вилушкари од Toyota поддржуваат две многу точни и адаптивни технологии за навигација: рефлектор или природна навигација, или комбинација од двете како двојна навигација. Возможно е вилушкарите да се префрлаат помеѓу користење рефлектори за една област и користење на складиштето како склоп за друга област на изгледот.
Автоматските вилушкари се програмирани да ги завршат сите задачи безбедно и да работат заедно со рачните оператори. Вградените скенери за безбедност и единиците за откривање на пречки спречуваат судири со тоа што реагираат соодветно на пречките што се појавуваат на патот на вилушкарите. Сензорите за товарот и камерите за визија дополнително обезбедуваат точно и безбедно ракување со товарот.
Сите вилушкари со автоматско управување се контролирани од системот за Менаџирање за нарачки дизајниран од страна на Тојота. Овој софтвер работи како самостоен или како додатен модул за комуникација со системи за управување и производство на магацини. Менаџерот за нарачки води сметка за складирање на стоки, нарачки, сообраќај и проток благодарение на интелигентната контрола на возниот парк и интеграцијата со ERP / WMS.
Автопилотите можат да бидат опремени со литиум-јонски батерии кои се до 30% повеќе енергетски ефикасни додека ги намалуваат емисиите на CO2. Со можноста за автоматско полнење, вилушкарите можат брзо да се наполнат помеѓу работата без потреба од персонал или простории за полнење, што го прави целосно автоматизирани.
Опсегот Autopilot се заснова на индустриски докажани магацински вилушкари на Toyota и се целосно поддржани од сервисната мрежа на Toyota Material Handling Europe. За да се обезбеди максимален поврат на инвестицијата, вклучени се професионални услуги, кои се движат од поддршка на системот до промена на ракување со барање до превентивно одржување на системот.
Единствена придобивка од автоматските вилушкари од Тојота е фактот дека системот за навигација може да поддржува или рефлектор или природна навигација, како и двете заедно. Во случај на двојна навигација, една област од погледот го користи складиштето како референца, додека во друга област се користат рефлектори, што му овозможува на Autopilot непречено да се префрла помеѓу природната и рефлекторската навигација. Ова е можно благодарение на ласерскиот скенер, кој е идентичен при природна и двојна навигација, така што рефлекторите можат едноставно да се додадат во околината со цел да се претворат во систем на двојна навигација.