Наша цел е целосна поддршка за сервис за нашите клиенти како и обично. Делови сè уште можат да се нарачаат. Сепак, признаваме дека може да наидеме на потешки предизвици или одложувања во зависност од секоја локална ситуација низ цела Европа.
Овде, исто така, имаме за цел нормално одвивање на бизнисот и поддршка како и обично за нашите клиенти, но почитуваме дека некои од нашите клиенти нема да можат да примаат посети. Тука нашиот тим за продажба ќе се префрли на состаноци преку Интернет или конференциски повици според желбата на клиентите. Сите веб-продавници остануваат отворени за нарачка преку Интернет и обезбедуваат поддршка за клиентите.
Досега очекуваме да одржуваме снабдување со опрема како и обично (и нови вилушкари и вилушкари за изнајмување). Во случај испораките да бидат прекинати од која било причина, ние внимателно ќе разгледаме кои чекори да преземеме во тоа време. Ние сме подготвени и имаме воспоставени процедури за да ве информираме и одржуваме постојано ажурирани доколку ситуацијата се промени и влијае на нашата способност да поддржуваме нормално деловно работење.
Ние ги следиме упатствата на владата во секоја земја и го охрабруваме персоналот, кога е можно, да работат од дома, давајќи им техничка инфраструктура да го сторат тоа. Од вработените што остануваат да работат на лице место во фабриките, магацините и работилниците, се бара да ги преземат неопходните мерки на здравје и безбедност (социјално растојание, строга рутина за хигиена). Сите меѓународни деловни патувања се откажани или одложени, користејќи состанок преку Интернет, каде е можно.
Ако имате какви било прашања, ве молиме контактирајте со организацијата Toyota Handling Material во вашата земја.
Им благодариме на сите возачи на вилушкари кои ги придвижуваат основните производи.
Им благодариме и на сите здравствени работници за целата нивна напорна и храбра работа.
Тимот на Toyota Material Handling Europe