Работата според TPS ни овозможува да произведуваме висококвалитетни, рентабилни производи, кои ќе ви бидат испорачани на време. Нашето производство ја почитува животнат асредина, која вклучува рециклирање на нашите производи на крајот на работниот век. Со што создаваме сигурно работно место, и за вработените и за нашите клиенти.
Ние ги дизајнираме нашите вилушкари со иновации и идни логистички трендови и продолжуваме да инвестираме во истражувањето и развојот. Нашите вилушкари се произведуваат според системот за производство на Тојота, со производство над 95% во нашите европски фабрики во Шведска, Франција и Италија. Можете да бидете сигурни дека вилушкарите што ги купувате од нас се проверуваат опширно и сервисирани во текот на нивниот работен век од страна на Тојота Сервис Концептот, гарантирајќи ви сигурен квалитет.
Погледнете го патувањето што нашите вилушкари го поминуваат низ нашите фабрики, со 360º видео.
Системот за производство на „Тојота“ беше развиен од „Тојота“ во 1950-тите како одговор на недостаток на финансиски ресурси по воената ера, во комбинација со амбицијата да стане светски лидер во производството на автомобили. Сепак, потеклото на TPS започна многу порано.
Самиот почеток на приказната може да се проследи уште во 20-тите години на минатиот век, со концептот на Jidoka, кој првично беше развиен од основачот на Тојота, Сакичи Тојода, како „интелигентна автоматизација“, и за прв пат се користи на автоматските прегради за подобрување на продуктивноста, како и обезбедување на квалитет, со автоматско откривање на абнормалности.
Во 1930-тите години, концептот „Just-in-Time“ беше измислен од Киичиро Тојода како дел од неговите напори да се создаде ефикасен начин за производство на автомобили „Тојота“, кога ресурсите беа оскудни, а отпадот не можеше да се дозволи. „Just-in-Time“ зависи од приближување на вистинската стока (компоненти) на точно место во вистинско време.
Jidoka и Just-in-time ги формираа двата столба на системот за производство Toyota, кој беше развиен од Taichi Ohno и оттогаш е подобрен во текот на многу децении. TPS се сметаше како диференцијатор што му овозможи на Toyota да закрепне побрзо од нафтената криза во 1970-тите, споредено со другите производители на автомобили. Како резултат на тоа, Институтот за технологија во Масачусетс презеде истражувачка студија, што резултираше со објавување на книга наречена „Машината што го смени светот“, која ја препозна ТПС како диференцијатор и вистински извор на оптимално размислување.
TPS има за цел да генерира најдобро опкружување каде луѓето ќе можат да промовираат идеи и да ги зголемат човечките вредности, и иако денес Toyota е основана како еден од најважните производители во светот, овој пристап е сеуште движечка сила зад нашата култура и е најголем предност на компанијата .
TPS е призната во светот како методологија и начин на размислување што може да се примени не само во производството, туку во сите процеси и функции.
Елиминацијата на Muda (Отпад) и амбицијата да додадат вредност на клиентите во секоја фаза од процесот е основа во начинот на кој работиме. Ова се потпира на Kaizen менталитет, фокусиран на континуирано подобрување и напор за секојдневно подобрување на работата.