Често поставувани прашања

Подолу има неколку често поставувани прашања за нашата онлајн продавница, производи и услуги. Ако имате дополнителни прашања, секогаш можете да дојдете до нас преку е-пошта или телефон +389 31 443 200

 

Како да купите

  • Како да платам?

Плаќањето можете да го извршите профактурно преку нашите банки или со кредитна картичка во нашите простории.

  • Што се случува ако плаќањето не е примено?

Нашиот тим за сметки ќе ве контактира преку е-пошта и ќе побара да се изврши исплата што е можно поскоро.

  • Дали имате друг начин на финансирање?

Да, имаме различни опции за финансирање на нашите вилушкари BT / Toyota. Јавете се на нашиот тим за продажба денес за да дознаете повеќе детали.

 

Испорака и враќање

  • Колку ќе трае мојата испорака?

Откако ќе завршите со плаќањето вашата нарачка ќе биде испратена во најбрзо време од нашиот салон, со што ќе добиете информации за испраќањето преку телефон и преку електронска пошта.  

 

Сервис и поддршка на клиенти

  • Дали имате сервис на лице место?

Да, во сите наши сервисни пакети ќе обезбедиме техничар на вашата локација со цел да ја сервисираме и одржуваме вашата опрема.

  • Кои се вашите сервисни часови?

Работиме секој работен ден од 08:00 до 16:30 часот, и Сабота од 08:00 до 15:00 часот. Доколку ви треба итен сервис јавете се на: +389 75 362 911

 

Услуги за изнајмување

  • Во кој рок можам да добијам вилушкар? 

Во повеќето случаи, ние сме во состојба да испорачаме опрема следниот ден.

  • Дали гарантирате време на испорака?

Ние секогаш правиме се од себе за да испорачаме опрема во претходно договорено време; сепак, заради непредвидени околности, ние не гарантираме време на испорака.

Ако имате одредено време дека опремата мора да биде доставена, ве молиме известете нè однапред. Може да се применат дополнителни трошоци.

  • Кое е најкраткото време за што можам да изнајмам вилушкар?

Изнајмуваме вилушкар од минимум 1 ден.

  • Вклучено е гориво?

Не. Опремата се испорачува со полн резервоар за гориво. Доколку е потребно полнење гориво, ваша одговорност е да го дополните резервоарот, во спротивно ќе ви наплатат надомест за гориво.

  • Дали сум одговорен за отштета?

Во повеќето случаи, да. За повеќе информации, повикајте се на вашиот договор за изнајмување.

Често поставувани прашања

Нарачка

Account

What to do if you lost access to your account

Payment

This section covers our payment option in our e-commerce shop and a simple trouble shooting for card payment problems

Shipping & Delivery

Warranty

Rental Services

Used Trucks

Ви треба помош?

Го олеснивме начинот за да стапите во контакт со нас. Можете да разговарате, да ни пратите e-mail или ако сакате телефонска поддршка, таа е достапна од Пон - Пет 8:30-16: 30

Контактирајте нѐ

Find out more about our Delivery & Returns policies

Delivery & Shipping

We ensure safe and efficient delivery to all customers whithin Germany. Standard trucks we are able to ship within one week.

Read more here

Financial Services

Did you know that you can lease our truck instead of buying it? Explore our finance options that will fit best your business' financial situation. 

Contact us to find out more

Why Buy Toyota?

We are proud to be the world number 1 in producing high-quality materials handling equipment. Find out more about benefits to work with us.

Read more