The Toyota Way - the way we do things

The heart of the culture of Toyota came from the founder Sakichi Toyoda, who defined the Toyota precepts as a testimonial to his own spirit, and they have been passed down continuously over generations. To be a Toyota Leader means understanding and utilizing these precepts as a guide and inspiration for your daily job. The 5 values of the Toyota Way represent the essence of these precepts.

Предизвик

Да се одржи долгорочна визија и да се одговори на сите предизвици со храброст и креативност потребни за реализација на таа визија.

Kaizen

Континуирано подобрување. Бидејќи ниеден процес не може да се прогласи за совршен, секогаш има простор за подобрување.

Genchi Genbutsu

„Оди и види“ – Одење до изворот за да се најдат фактите за да се донесат правилни одлуки, да се изгради консензус и да се постигнат целите.

Почит

Тојота ги почитува другите, прави максимални напори да ги разбере другите, прифаќа одговорности и прави се за да изгради меѓусебна доверба.

Тимска работа

Тојота го стимулира личниот и професионалниот раст, ги споделува можностите за развој и ги максимизира индивидуалните и тимските перформанси.

Каизен му дава моќ на секој член да направи промени во нивните улоги, кои за возврат прават подобрувања во компанијата.

Назад на Toyota Lean Academy >>

Вистински север - кон крајната визија

Концептот True North значи крајна визија и кон тоа се стремиме ние во TLA кога работиме заедно со нашите клиенти. Предизвикајте го она што треба наместо она што можете е клучниот став кога ја следите вистинската северна визија. Вистинската северна визија на TPS е сумирана во 4-те клучни елементи подолу:

Почит и безбедност за луѓето – Безбедноста на прво место, секогаш, но и ангажирање на целиот персонал за постојано подобрување на процесите и организацијата – „кајзен“ култура.

Нулта дефекти – Потврдете го квалитетот во секој чекор од процесот за да се обезбеди задоволство на клиентите и да се избегне отпадот поврзан со исправување на дефектите.

Едноделен проток, на барање – Цели на „Тама навреме“ дека секој произведен производ е според побарувачката, избегнувајќи губење на прекумерно производство и стагнација на материјали.

100% додадена вредност – Ставете го искуството на клиентите во центарот. Елиминирајте го отпадот и максимизирајте ја вредноста со постојано подобрување на процесите и додавање вистинска вредност на производот, без одложувања или статички компоненти.

Toyota Material Handling ја дефинира сопствената визија за Вистински Север да биде „Нула муда - Нема повеќе чекање и отпад преку непречен проток на стоки и податоци“. Визијата Zero Muda го формира основниот пристап кон нашата нова стратегија „Квалитет во сè што правиме“, ставајќи го клиентот секогаш на прво место и во центарот.

Muda е јапонски термин за отпад, кој доаѓа во многу форми, а најлошото е прекумерното производство, а потоа се движи од движење, залихи, дефекти, прекумерна обработка, транспорт и чекање. Тојота има за цел да ја елиминира мудата во сопствените операции, а исто така да работи со клиентите за да постигне слични цели.

 

Назад на Toyota Lean Academy >>